Recensies

Onderstaande recensies zijn geschreven door gebruikers van SalonNet.
Wilt u ook een recensies plaatsen, stuur dan uw tekst naar info@salonnet.eu

 
Ambiance Huidverzorging

Werkt gemakkelijk en ondersteuning is prima.

Wij werken sinds 2012 met Salonnet en zijn zeer tevreden. We zijn geen kapsalon maar kunnen ook als schoonheidssalon prima vooruit. Werkt gemakkelijk en ondersteuning is prima.

Barbara Hairfashion

Fijn programma dat voor iedereen werkt.

Salonnet is een heel fijn programma dat voor iedereen werkt.
Het is duidelijk en overzichtelijk. Klantenkaarten zijn makkelijk op te slaan, aan te passen en te verwijderen.
Het kassa systeem kunnen we zelf zo uitgebreid mogelijk maken, omdat we onze eigen behandelingen er in kunnen verwerken. Daardoor is het ook heel makkelijk wanneer bijvoorbeeld de prijs word aangepast.

Sinds 1 januari 2016 gebruiken wij ook het online reserveringssysteem, dit is een uitkomst. Wij krijgen minder telefoon, hoeven minder van onze behandelingen af en klanten kunnen met hun eigen agenda heel gemakkelijk hun eigen afspraak inplannen.

Salonnet is hét programma waar wij heel graag mee werken!

De Salon

Simpel en overzichtelijk.

Inmiddels gebruiken wij Salonnet alweer 10 jaar.
In het begin gebruikten wij het systeem niet volledig. Eerst voornamelijk voor invoer van personeel (statistieken uitlezen), klanten, kleurkaarten adressen en mailings de deur uit te doen.
Uiteraard ook het kassasysteem waardoor je volledig inzicht krijgt in je omzetten en verbruik in de Salon. Tevens per werknemer, verkoop en handwerk. Alle behandelingen zijn op te splitsen in in statistieken te bekijken zodat je kunt zien waar er meer winst te behalen valt.

Wij gebruikten het ouderwetse plan-boek (boek met potlood en gum) nog voor de afspraken, Totdat we een aantal jaar geleden zijn overgestapt naar het digitaal afsprakeboek, dat hadden wij veel eerder moeten doen! Het werkt snel, efficiënt en gelijk de klantkaart erbij met alle gegevens. Tevens een automatisch punten spaar systeem, zodat er geen gedoe met stempelkaartjes meer is.

Sinds enige tijd maken wij gebruik van het online boeken, IDEAAL !!. Het persoonlijke contact wat men denkt te verliezen als je het systeem gebruikt vervalt niet. De klanten die willen bellen, blijven dat uiteraard doen. Vele klanten boeken via de site na werkuren, wat ons veel meer rust brengt in de Salon. Veel minder tijd kwijt aan de telefoon. Wat erg fijn is! Hoe vervelend is het als je meerdere malen bij je klant weg moet. Je bent toch al gauw 1 a 1.5 minuut kwijt. Tel maar uit!

Het programma werkt erg simpel en voor iedereen eenvouidig te leren. Maar mocht je toch ergens mee zitten, bel je gelijk en wordt je hetzelfde moment nog geholpen door Jack.
Wij zijn uitermate tevreden met het product Salonnet. Nu helemaal met de laatste uitbreiding van een eigen APP! Salonnet APP voor Apple en Android, gratis te downloaden en voila: Uw klant direct in de agenda!

 
  • Efficiënt
  • Simpel en overzichtelijk
  • Uitstekende service
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Online boekingen
  • Eigen salon APP
Haren van de keijzer

Professioneel, vriendelijk en persoonlijk.

De Haren van de Keijzer werkt al 18 jaar met SalonNet.

Onze medewerksters in alle 4 onze vestigingen vinden Salonnet een erg prettige programma om mee te werken. Nieuwe medewerkers kunnen er direct mee aan de slag, dit omdat het zo logisch werkt. Ook de ondersteuning (die je eigenlijk nauwelijks nodig hebt) is snel, professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Kortom, Salonnet is een echte aanrader!

Kapsalon Brand

Wat opvalt aan SalonNet is het gebruikersgemak.

Met SalonNet heb ik precies alleen de onderdelen die ik wil en daadwerkelijk gebruik, tegen een flink lagere prijs. Kostenbesparing was voor mij de belangrijkste reden om op SalonNet over te stappen. Ik heb alles tegen elkaar opgewogen. In SalonNet zitten alle onderdelen die ik gebruikte in het programma waar ik vroeger mee werkte. Zonder alle extra's die ik niet nodig heb, maar waar ik voorheen wel voor betaalde. Voor ons is het werken met dergelijke automatisering niet nieuw. We zijn al een tijdje gewend aan het gebruik van software en dergelijke. Maar in het programma dat we eerst hadden draaien, zaten zoveel toepassingen en mogelijkheden die we nooit gebruikten. Zonde, want, je betaalt er uiteindelijk wel voor. Wat opvalt aan SalonNet is het gebruikersgemak. Het is heel eenvoudig en zeer duidelijk. Alle medewerkers waren er in no-time in thuis.

Korte lijnen

Ook het contact met de leverancier ervaar ik als uiterst prettig. De korte lijnen. De mensen aan de telefoon is waar het om draait. Je wordt niet van de een naar de ander, naar weer een ander gestuurd. Vragen, als ik er al een heb, worden absoluut naar tevredenheid, snel en adequaat opgelost. Tuurlijk zijn er enkele kleine dingetjes die ik wel eens anders zou willen zien. Maar ja, niks is perfect! Het zijn echter kleine dingetjes die niets aan het programma afdoen, of een reden zouden zijn het op te zeggen. Nee hoor, ik ben heel blij dat ik ben overgestapt en met de maandelijkse besparing al helemaal!

Kapsalon Headlines

Uiterst voordelige prijs-kwaliteitverhouding

SalonNet helpt mij bij het professionaliseren van onze kapsalon, de service naar onze cliënten en de ontwikkeling van mijn personeel. Daarnaast zijn de kosten laag en is het uiterst gebruiksvriendelijk. Voor mij zit er een aantal zeer duidelijke voordelen aan SalonNet: de mogelijkheden voor professioneel cliëntenmanagement, het online afsprakenboek en de uiterst voordelige prijs-kwaliteitverhouding in vergelijking met andere aanbieders en programma's. Per telefoon ben je maar 38 uur in de week bereikbaar, de uren dat je open bent. Met het online afsprakenboek, ben je 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Dus kunnen alle cliënten die overdag werken en niet gemakkelijk even de kapper kunnen bellen om een afspraak te maken, nu zelf een afspraak inplannen. Er wordt zoveel gedaan op het internet, waarom dan niet het maken van een afspraak voor de kapper?!

Telefoon ware terrorist

Ook scheelt het veel in onrust in de kapsalon. In januari, een maand nadat we ermee waren gestart, werden er 110 afspraken online gemaakt. 110 keer dat we niet gestoord werden, dat we de cliënt in de stoel niet alleen hoefden te laten. 110 keer gemiddeld 2 minuten gesprekstijd die we nu niet verliezen. En de cliënten zijn er allemaal erg blij mee, naar ik heb gehoord. Ze kunnen zelf de behandeling kiezen, de medewerker waardoor ze geholpen willen worden en de tijd. 'Een kind kan de was doen', reageerde één van mijn vaste cliënten. Voor ons is het ideaal. 90% van de afspraken kunnen we zó overnemen, de tiende moeten we even extra puzzelen. Maar we komen er altijd uit en zelfs met dat beetje puzzelen, scheelt het ons enorm veel tijd. Wanneer we na het weekend het systeem opstarten hebben we al gauw 20 afspraken klaarstaan die in het weekend online zijn gemaakt. Dat is toch een aardig begin van de week!

Mailing

We hebben alle cliënten waarvan we een e-mailadres hebben, gemaild over deze nieuwe mogelijkheid. En dat is wat ik bedoel met de mogelijkheden voor cliëntenmanagement. Ook nieuwe cliënten sturen we een mailtje een week na hun eerste bezoek. Om te vragen of alles naar wens was, of ze nog op- of aanmerkingen hebben. We hebben gemerkt dat dat zeer wordt gewaardeerd, en het opbouwen van dergelijke contacten betekent dat ze bij je terug komen en vaste klant worden. En dat is uiteindelijk wat je wilt als kapsalonhouder.

Rendabiliteit meten

Daarnaast zijn er nog grote voordelen op het gebied van management informatie, bijvoorbeeld over het personeel. Het geeft je inzicht in een stuk keiharde cijfers over wie rendabel is en wie minder. Het is soms best moeilijk om die cijfers te bekijken en er iets mee te doen. Maar omdat de cijfers inzichtelijk zijn, kún je er iets aan doen. Wanneer blijkt dat één medewerkster achterblijft op bijvoorbeeld kleuren, dan weet je dat je daar iets aan kunt doen. Zonder die cijfers, kom je er niet achter en blijft de onrendabele situatie bestaan. En dat is voor geen enkel bedrijf gunstig.

House of graces

Dit komt vooral door de goeie service!.

Ben al 14 jaar zeer tevreden met SalonNet. Wordt altijd zeer goed geholpen en een hele fijne ondersteuning. Ik kan eigenlijk altijd bellen als er wat is.

Ook werkt de elektronische agenda goed. Vooral via internet boekingen krijgen wij veel nieuwe klanten binnen. Dit is echt een goede aanrader geweest.

Kan niet anders zeggen dan dat ik dit bedrijf een heel goed bedrijf vindt. Zou ook niet iets anders meer willen. Dit komt vooral door de goeie service!
Heel erg bedankt Salonnet.

Berfin
Eigenaresse House of Graces Cityspa en Hair
Breestraat 85
2311 CK Leiden

www.houseofgraces.nl
www.facebook.nl (house of graces)

Kapsalon InToHair

Ik ben super tevreden over SalonNet. Alles doet het zoals het hoort te doen. Alles wat ik nodig heb zit erin. Niet meer, en zeker niet minder.

Het grootste voordeel van SalonNet voor mij? De eenvoud en het gebruikersgemak. En dat geldt voor iedereen in de kapsalon. Het systeem is zeer eenvoudig te bedienen door de medewerkers en daardoor werkt het heel snel.

Wij zijn met SalonNet opgegroeid. We werken er deze maand 20 jaar mee! We hebben dan ook de hele ontwikkeling meegemaakt en er is in die 20 jaar geen enkele aanleiding geweest naar andere programma's te kijken.

SalonNet biedt mij precies de dingen die ik ook nodig heb. Niet meer, niet minder. Alles wat ik nodig heb zit erin. Dit is een super programma voor iedere salon.

Marketing mogelijkheden

Ik doe ook veel marketing technisch met het programma. Mailings versturen naar onze klanten waardoor ik bijvoorbeeld sneller van nieuwe klanten vaste klanten maak. Het versturen van die mailings, of bijvoorbeeld verjaardagskaarten, gaat heel gemakkelijk rechtstreeks vanuit het systeem.

In het systeem zit ook alle informatie die we nodig hebben over de klant. Welke behandelingen ze hebben gehad en wanneer, welke producten gekocht etc.

Rust in de kapsalon

En nu klanten ook online afspraken kunnen maken, is het helemaal compleet. Klanten zijn daar ook zeer over te spreken. En soms, als we heel druk zijn in de salon, zetten we het antwoordapparaat aan met een verwijzing naar het internet om een afspraak te maken. Daar wordt tegenwoordig echt niet meer raar van opgekeken. Het geeft zoveel rust in de kapsalon, het scheelt ons heel veel tijd dat we niet constant naar de telefoon hoeven te rennen.

Kapsalon Obvious

Wat ons betreft voldoet SalonNet aan al onze wensen.

OBVIOUS kappers is in 2013 overgestapt naar SalonNet.

Wat wij belangrijk vinden is;

De prijs, welke voor veel kasprogramma´s wat ons betreft is doorgeschoten naar absurde bedragen.
Gebruiksvriendelijkheid: De medewerkers moeten snel en makkelijk met het afrekenprogramma kunnen omgaan.
Ondersteuning: Indien nodig snelle en efficiente backup. No-nonsens contact, geen moeilijk gedoe maar Aktie.
Beveiliging: Eventuele frauduleuze mogelijkheden uit te sluiten door de eigenaar-bedrijfsleider of indien gewenst medewerker zoveel mogelijk controlemogelijkheden en eindbeslissing te geven in het kassasysteem. Zoals vroeger een bedrijfsleider z'n paraaf nog zette kan deze nu dmv. zijn digitale handtekening (wachtwoord) accoord geven op financiele en klantgerichte zaken.
Wat ons betreft voldoet SalonNet aan al onze wensen met als toegevoegde waarde het persoonlijk contact, SalonNet begrijpt je als ondernemer en reageert als zodanig, niets is teveel gevraagd.

Beautely

SalonNet is voor mij alles wat ik nodig heb in mijn praktijk.

Naast het klantenbeheer, een overzichtelijk afsprakenboek en een online afsprakensysteem geeft het veel informatie voor mijn boekhouding en neemt dit systeem veel werk voor mij over.
Ik ben zeer tevreden.
Mocht ik onverhoopt ergens tegen aan lopen wordt dit snel en op afstand voor mij opgelost.

Met verzorgde groet,
Praktijk voor huidverbetering Beautely.
Elysah Schrader
Groen van Prinstererlaan 17
8014 BA Zwolle
Tel: 06-50220620

PW Kappers

Nog nooit problemen ondervonden.

Wij zijn een van de eerste gebruikers van salonnet en sinds wij klant zijn heb ik in al die jaren nog nooit problemen ondervonden.

Wij zijn nog steeds blij met salonnet,ook wat betreft de prijs en service!!

PW Kappers
Vlaardingen

Salon 604

Bij eventuele vragen wordt je gelijk te woord gestaan.

Mijn ervaringen na een half jaar werken met Salonnet.

Ik ben met mijn salon nu een half jaar klant daarvoor was ik nog niet geautomatiseerd.
Alle suggesties en ideeën die ik miste in het pakket zijn aangepast, geweldig!
Bij eventuele vragen wordt je gelijk te woord gestaan.
Ik heb in dit half jaar nog geen een keer gehad dat we niet konden werken, SaloNet kan via online ondersteuning inloggen en meteen assistentie verlenen.
Kortom een erg tevreden klant.

Salon 604
Den Haag

Ps. Salon 604 werkt met SalonNet sinds oktober 2014.

Studi Grabo

Nooit geen ander meer voor ons.

Studio Garbo werkt al vele jaren met SalonNet.

Handig kassa/klanten systeem voor de vernieuwende kapper.
Veel mogelijkheden en zeer makkelijk in gebruik.
Het contact met de helkpdesk is duidelijk en is vooral bereikbaar.
Er wordt meteen gereageert op vragen en ze staan open voor eventuele suggesties die naar mogelijk meteen worden door gevoerd.
Erg handig en prettig!, Nooit geen ander meer voor ons.

Haren van de keijzer

Professioneel, vriendelijk en persoonlijk.

De Haren van de Keijzer werkt al 18 jaar met SalonNet.

Onze medewerksters in alle 4 onze vestigingen vinden Salonnet een erg prettige programma om mee te werken. Nieuwe medewerkers kunnen er direct mee aan de slag, dit omdat het zo logisch werkt. Ook de ondersteuning (die je eigenlijk nauwelijks nodig hebt) is snel, professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Kortom, Salonnet is een echte aanrader!